Вебінар
Робота зі зверненнями (претензіями, запитами)
відбувся
27 грудня 2018, 09:00-11:00
ГлавнаяАрхів заходів ВіалекАрхів Заходів Віалек за 2018 рікРобота зі зверненнями (претензіями, запитами)
фото з заходу
Програма вебінару:
1. Класифікація звернень
2. Розподіл відповідальності за прийом звернень з різних джерел
3. Порядок роботи із зверненнями від дистриб'юторів (реєстрація, розслідування, відповідь)
4. Порядок роботи із зверненнями від споживачів (шляхи надходження, реєстрація звернень, розслідування, розподіл відповідальності за надання відповіді)
5. Розробка системи прийому звернень від споживачів (телефон, сайт)
6. Порядок роботи з повідомленнями, отриманими від офіційних державних органів, при виявленні невідповідностей продукції вимогам специфікації
7. Розробка CAPA за результатами роботи зі зверненнями
8. Звітність стосовно повернень продукції в рамках системи якості
9. Аналіз звернень за рік
Вартість участі для інших країн 60 ЄВРО
Відгуки
читати всі коментарі
залиште
відгук про захід
відгук про захід