Онлайн-семінар
Технічне обслуговування та ремонт обладнання та інженерних систем з урахуванням GMP
відбувся
10 листопада 2020, 08:30-15:00
ГлавнаяАрхів заходів ВіалекАрхів за 2020 рікТехнічне обслуговування та ремонт обладнання та інженерних систем з урахуванням GMP
фото з заходу
Вебінар 1, 08:30-10:00, Загальні питання
(1) Життєвий цикл інженерних систем і обладнання.
(2) Розподіл відповідальності за стан обладнання (цех, інженерна служба, служба якості).
(3) Документація на інженерні системи та обладнання:
- специфікації вимог замовника (URS);
- план введення інженерного об'єкта в експлуатацію (FAT, SAT);
- інструкції з експлуатації, очищення, монтаж, технічне обслуговування, ремонт і калібрування і т.п .;
- програма (план), протокол (або) і звіт (або) з кваліфікації;
- робочі журнали, облікові картки, що відображають історію використання об'єкта;
- протоколи ремонтних робіт.
(4) Стратегії ТОіР для обладнання та інженерних систем, віднесених до категорії критичних і (або) важливих (що вимагають нагляду з боку Відділу забезпечення якості).
Вебінар 2, 11:00-12:30, Адміністрування ТОіР
(5) Планування робіт з ТОіР:
- формування програми ТОіР на плановий період;
- взаємозв'язок планів ТОіР з іншими операційними планами;
- плани-графіки ТОіР, система замовлення-нарядів;
- розстановка пріоритетів, формування бюджетів;
- порядок внесення змін до планів-графіків ТОіР;
- дії при відхиленні від планів ТОіР.
(6) Прийом-передача обладнання на / після ТОіР.
(7) Документальне оформлення результатів ТОіР.
(8) Передача технічного обслуговування зовнішньому підряднику (аутсорсинг):
- економічне обгрунтування;
- вплив GMP / GЕP на договірні відносини;
- особливості документального оформлення виконаних робіт;
- кваліфікація підрядника з боку служби якості.
Вебінар 3, 13:30-15:00, Управління відмовами та інцидентами в роботі обладнання та інженерних систем
(9) Різниця між збоями, відмовами та інцидентами.
(10) Загальні підходи до управління відмовами та інцидентами.
(11) Алгоритм прийому-передачі обладнання після аварійних зупинок.
(12) Аналіз причин поломок і відмов;
(13) Стандартні схеми усунення аварійних ситуацій;
Відгуки
читати всі коментарі
залиште
відгук про захід
відгук про захід