Вебінар
Робота зі зверненнями (претензії, скарги, рекламації)
відбувся
29 березня 2021, 10:00-12:00
фото з заходу
1. Класифікація звернень
2. Розподіл відповідальності за прийом звернень з різних джерел
3. Порядок роботи із зверненнями від дистриб'юторів (реєстрація, розслідування, відповідь)
4. Порядок роботи із зверненнями від споживачів (шляхи надходження, реєстрація звернень, розслідування, розподіл відповідальності за надання відповіді)
5. Розробка системи прийому звернень від споживачів (телефон, сайт)
6. Контроль працездатності системи прийому звернень від споживачів
7. Порядок роботи з повідомленнями, отриманими від офіційних державних органів, при виявленні невідповідностей продукції вимогам специфікації
8. Розробка CAPA за результатами роботи зі зверненнями
9. Звітність щодо повернень продукції в рамках системи якості
10. Аналіз звернень за рік
Відгуки
читати всі коментарі
залиште
відгук про захід
відгук про захід