Онлайн-семінар
Організація технічного обслуговування і ремонту
відбувся
21 жовтня 2021 - 22 жовтня 2021, 09:30-16:30
фото з заходу
Онлайн трансляція буде проходити на платформі zoom.
Посилання на трансляцію прийде за 30 хвилин до початку семінару.
Запис семінару у вартість не входить.
Підтримка працездатності обладнання та інженерних систем відноситься до найбільш складним і відповідальним процесам фармацевтичного виробництва. Якість лікарських препаратів безпосередньо залежить від надійності та технічного стану обладнання, своєчасно проведеного ремонту і грамотної експлуатації. Тому для всіх критичних інженерних об'єктів необхідна не тільки кваліфікація (DQ, IQ / OQ, PQ), але і продумана стратегія ремонту і технічного обслуговування.
Обсяг кваліфікації, програма технічного обслуговування і контроль змін тісно взаємопов'язані між собою. Ці питання завжди викликають особливий інтерес інспекторів регуляторних органів. Для підтримки відповідності GMP програма технічного обслуговування, характер, послідовність і документальний супровід виконуваних робіт вимагають ретельної регламентації і контролю.
Сьогодні підприємства самостійно несуть відповідальність за вибір стратегії, планування та організацію технічного обслуговування. При цьому одночасно розширюються їх права з багатьох важливих напрямках, включаючи: планування ремонту і його матеріального забезпечення; регулювання чисельності залученого персоналу; розподіл відповідальності; визначення необхідності проведення повторної кваліфікації з урахуванням призначення і використання обладнання, і інші питання.
Прямих нормативних вимог немає. Загальні рекомендації по організації ремонту і технічного обслуговування відомі з документів ВООЗ, FDA, ISPE і PDA. У той же час в Росії Казахстані, Україні та інших країнах СНД використовуються нормативи колишнього СРСР, немає достатнього досвіду у виборі прийнятної стратегії технічного обслуговування, регламентації стандартів якості роботи механіків та інших технічних фахівців.
Наш семінар орієнтований на сучасні регламенти роботи інженерної служби. У ньому розглядаються питання раціональної організації ремонту і технічного обслуговування обладнання з урахуванням специфіки фармацевтичних підприємств. Аналізуються різні моделіТОіР і рекомендуються області їх застосування. Значна увага приділяється алгоритмам виконання ремонтних робіт, управління запасними частинами та витратними матеріалами, контролю змін. В ході семінару учасники отримають авторські навчальні матеріали, які стануть хорошою методологічною базою і стануть в нагоді в практичній роботі.
Кому семінар буде корисний?
Участь в семінарі буде цікаво всім учасникам технічних робіт:
керівникам інженерної служби;
фахівцям Відділу забезпечення якості;
менеджерам по валідації;
технологам виробництва, які експлуатують обладнання та системи;
начальникам цехів;
менеджерам проектів, і ін.
Семінар також буде цікавий представникам інших галузей (харчові продукти, медичні вироби, косметика), які експлуатують обладнання та системи в схожих умовах. Стандарти ISO 22000 (HACCP), ISO 13485 та ISO 22716 пред'являють до обслуговування інженерних об'єктів схожі з GMP і GEP
1. Призначення і відповідальність інженерної служби.
2. Життєвий цикл інженерних систем і обладнання.
3. Розподіл відповідальності (цех, інженерна служба, служба якості).
4. Короткий аналіз нормативної бази, регламентірующейдеятельность інженерної служби.
5. Документація на інженерні системи та обладнання:
- специфікації вимог замовника (URS);
- план введення інженерного об'єкта в експлуатацію;
- інструкції по експлуатації, очищення, ТОіР, монтаж, калібрування і т.п .;
- програма, протокол (и) і звіти по кваліфікації;
- робочі журнали, облікові картки, що відображають історію використання об'єкта;
- протоколи ремонтних робіт.
6. Методика ранжирування обладнання і систем (GMP / non-GMP).
7. Організація приймальних випробувань (FAT, SAT).
8. Вибір обсягу кваліфікації інженерних об'єктів (DQ, IQ / OQ, PQ).
9. Планування робіт з ТОіР:
- вибір стратегії ТОіР;
- формування програми ТОіР на плановий період;
- плани-графіки ТОіР, система замовлення-нарядів;
- взаємозв'язок планів ТОіР з іншими операційними планами;
- порядок внесення змін до планів-графіків ТОіР;
- дії при відхиленні від планів ТОіР.
10. Усунення збоїв, аварійні ремонти:
- загальні підходи до управління відхиленнями;
- алгоритм прийому-передачі обладнання після аварійних зупинок;
- аналіз причин поломок і відмов;
- стандартні схеми усунення аварійних ситуацій;
- заповнення ремонтних журналів.
11. Передача технічного обслуговування зовнішньому підряднику (аутсорсинг):
- економічне обгрунтування;
- вплив GMP / GЕP на договірні відносини;
- особливості документального оформлення виконаних робіт;
- кваліфікація підрядника з боку служби якості.
12. Запасні та змінні частини (елементи) обладнання:
- класифікація запасних частин і витратних матеріалів (ЗЧРМ);
- алгоритми ранжирування ЗЧРМ (GMP / non-GMP, критичні / некритичні);
- вимоги GMP / GEP до звернення ЗЧРМ;
- стандартизація процесу закупівлі і поставки ЗЧРМ;
- система поводження ЗЧРМ всередині виробничого цеху.
13. Управління засобами вимірювань:
- класифікація засобів вимірювань з урахуванням GMP;
- визначення діапазону, точності і періодичності калібрування;
- розрахунок періодичності калібрування;
- планування робіт з повірки та калібрування;
- підбір калібрувальних СІ і еталонів;
- структура та правила написання СОП з калібрування;
- протоколи калібрування.
14. Управління змінами:
- загальний алгоритм контролю змін;
- приклади управління змінами:
- нова мастило;
- заміна шлангів, форматних частин;
- конструкційні зміни;
- заміна періодичності ТО (зменшення інтервалу /
- збільшення інтервалу) і ін.
15. Організація виведення обладнання з експлуатації.
Вартість 11300 грн./ 450 EURO
Відгуки
читати всі коментарі
залиште
відгук про захід
відгук про захід