У матеріалах семінару зібрано інформацію з аналізу та управління ризиками, з якими може зустрітися спеціаліст при виконанні хроматографічної роботи методом ВЕРХ. Семінар проводить фахівець, кандидат фармацевтичних наук, автор численних семінарів та книги з багаторічним досвідом роботи в галузі високоефективної рідинної хроматографії в дослідній лабораторії з розробки нових лікарських засобів однієї з найбільших фармацевтичних компаній світу.
Категорія слухачів: фахівці у галузі хімічного та фармацевтичного аналізу, лабораторій контролю якості, відділів розробки нових лікарських засобів фармацевтичних підприємств, а також відділів реєстрації лікарських засобів.
Знання та методологія аналізу та управління ризиками, отримані на даному семінарі, дадуть можливість фахівцям:
1) підвищити кваліфікацію та особисту ефективність як фахівця;
2) суттєво підвищити надійність розроблених, придбаних та використовуваних фармакопейних методик;
3) успішно, «з першого разу» виконувати валідаційні роботи та роботи з трансферу аналітичних методик;
4) знизити відсоток помилок та браку, що дозволить відчутно знизити витрати на повторне виконання роботи;
5) значно заощадити кошти, пов'язані з придбанням дорогих стандартів домішок.
6) знизити витрати дорогих органічних розчинників
Архів за 2021 рік - Сторінка 39
on-line
10
лютого 2021
Організаційні питання управління ризиками для якості на підприємстві
Управління ризиками для якості сьогодні є одним з ключових елементів організації і підтримки умов належного виробництва і дистрибуції лікарських засобів.
Програма вебінару орієнтована на роз'яснення організаційних питань управління ризиками для якості з урахуванням специфіки фармацевтичної галузі. Головна особливість - це детальні рекомендації щодо впровадження та підтримки простої, зрозумілої і керованої системи (процесу) управління ризиками для якості, з одного боку орієнтуючись на нормативні вимоги, з іншого - на 15-ти річну практику постановки цієї методології на підприємствах різного розміру, рівня відповідності та залучення керівників і персоналу.